pondělí 20. února 2012

(2) Dobrodružství pokračuje - zatím jsem v džungli

Tak nevím. Možná mám jen smůlu, ale dnes se objevila nová komplikace: podle internetbankingu KB nelze poslat SEPA platbu do belgické ING, přitom na stránkách ING ji nabízejí, takže ji musí i přijímat.. SEPA je totiž výrazně levnější než standardní mezinárodní převod. Česká spořitelna má převod levnější, ale tam zase nemám tolik peněz. Takže je to výzva mé kreativitě. Peníze musí být na účtu kolejí do pátku, obvyklý převod trvá 3 dny, takže.... zejtra se to musí vyřešit! Shit!
Jinak horská jízda jménem erasmus pokračuje. Jeden den se neděje nic, druhý se děje všecko. Sobotní výlet do Brugg byl výborný, i když trochu pršelo a bylo moc temno na dobré fotky, ale i tak se povedly, vizte rajče.
Potkala jsem několik Čechů, se kterými je sranda, takže zapomínání rodného jazyka se nekoná, díky Ódinovi!


Rámus na koleji pokračuje, zítra máme nějaké informační sezení ohledně kolejí atp., tak jsem zvědavá, jestli to na Španěláky udělá nějaký dojem. Pochybuju.
Dalším negativem je pochybné fungování mobilu s belgickou simkou. Týden běžela dobře, od pátku foun neumí otevřít sms, restartuje se.. Přitom s českou běží jako na drátku. Buď jsou tu duchové, nebo mám špatnou karmu, nebo mi jen chybí boxovací pytel, nebo...
Únava.. psychická, fyzická, nepravidelný spací režim, přemíra nebo nedostatek sociálního kontaktu, mám hlavu plnou zmatených myšlenek a úplně nejraději bych jela domů. A to mi tolik lidí říkalo, jak je erasmus super úlet a nezapomenutelnej zážitek. Zatím moc ne, ne v tom pozitivním slova smyslu.
Musím víc tvořit. Půjdu si kreslit, budu psát texty, zapisovat si sny. Vrátím se do své hlavy, tak jako dříve to je pořád jediný bezpečný útočiště. Tam si můžu pálit ohně nebo trhat smlouvy jak budu chtít.

Bruggy, obytný dům.

Žádné komentáře:

Okomentovat